Panoráma

Naša politika vrátenia peňazí a vrátenia trvá 14 dní. Ak od nákupu uplynulo 14 dní, nemôžeme vám ponúknuť plnú náhradu alebo výmenu.

Pre vrátenie tovaru musí byť tovar nepoužitý a v rovnakom stave, v akom bol prevzatý. Musí byť tiež v originálnom obale.

Rôzne druhy tovaru nie je možné vrátiť. Za produkty podliehajúce skaze, ako sú potraviny a čerstvé hľuzovky, nie je možné vrátiť peniaze.

Na dokončenie vrátenia je potrebná fotografia poškodeného tovaru.

náhrada

Po prijatí a kontrole vášho vráteného tovaru vám pošleme e-mail s upozornením, že sme dostali vašu vrátenú položku. Dáme vám tiež vedieť, či bola vaša refundácia schválená alebo zamietnutá.

V prípade schválenia bude vaša refundácia spracovaná a kredit bude automaticky pripísaný na vašu kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby v priebehu niekoľkých dní.

Oneskorené alebo chýbajúce refundácie

Ak ste stále nedostali vrátené peniaze, najskôr znova skontrolujte svoj bankový účet.

Potom kontaktujte spoločnosť, ktorá vydala vašu kreditnú kartu: môže chvíľu trvať, kým bude vrátená platba oficiálne odoslaná.

Potom kontaktujte svoju banku. Pred odoslaním vrátenia peňazí často trvá určitý čas na spracovanie.

Ak ste toto všetko urobili a stále ste nedostali vrátené peniaze, kontaktujte nás na adrese info@luxureat.com.

veci na predaj

Výpredajové položky budú vrátené s predajnou cenou.

Suplovanie

Položky vymieňame iba vtedy, ak sú chybné alebo poškodené. Ak si prajete tovar vymeniť za iný rovnakého typu, napíšte nám email info@luxureat.com a odošlite tovar na adresu: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rím, Taliansko.

Preprava vrátených tovarov

Ak chcete produkt vrátiť, musíte ho poslať na adresu: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rím, Taliansko.

Náklady na dopravu pri vrátení produktu znáša používateľ. Poplatky za dopravu sú nevratné. Ak dôjde k vráteniu peňazí, spiatočné poštovné bude odpočítané z vrátenia peňazí.

V závislosti od toho, kde žijete, sa čas potrebný na získanie náhradného produktu môže líšiť.

Ak vraciate drahšie položky, odporúčame vám použiť sledovateľnú prepravnú službu alebo si zakúpiť poistenie prepravy. Nezaručujeme, že vrátený tovar dostanete.

Potrebujete pomoc?

Kontaktujte nás na info@luxureat.com pre otázky týkajúce sa vrátenia peňazí a vrátenia tovaru.