prvé chody s hľuzovkami truffleat

LuxurEat: Talianska dokonalosť vo svete

Kariéra v privátnom bankovníctve pred prechodom na kvalitné talianske jedlo. Roberto Ugolini, po 25 rokoch strávených v Ázii, sa vracia do Ríma s presným projektom: sprístupniť taliansku dokonalosť celému svetu s katalógom inovatívnych gurmánskych návrhov.

Ugolini, značka synonymum dokonalosti vo svetovej gastronómii…

Made in Italy je naša DNA. To je to, na čo sme vo svete hrdí.

Roberto Ugolini

Pred 14 rokmi som začal dovozom Made in Italy do Ázie, a keď hovorím o Made in Italy v kontexte jedla a vína, mám na mysli aktivitu zameranú na kvalitu, dokonalosť, hodnoty a chute.

Bohužiaľ, keď idete do zahraničia, veľa ľudí hovorí o tom, že sú Taliani, ale profesionalita je iná vec. Ázijskú skúsenosť charakterizovali momenty rastu a veľkej spokojnosti, až do príchodu Covidu, momentu, ktorý nevyhnutne prerušil tento trend a ktorý ma priviedol k „premysleniu“ Talianska. Moja postava ma vždy viedla k myšlienke, že negatívne epizódy slúžia ako stimul na generovanie nových nápadov a aj v tomto prípade sa to stalo takto. Zmenil som teda uhol pohľadu a vytvoril značku, ktorej cieľom je myslieť, navrhovať a vyrábať v Taliansku, aby som ju predal aj do zahraničia aj vďaka spolupráci mojich synov Giorgia a Williama, ktorí sa už angažujú a pôsobia na rôznych trhoch po celom svete. Hovoríme o výrobe založenej na zdokonaľovaní, na znovuobjavení prastarých chutí, hodnôt nášho jedla a nášho pôvodu, pridávajúc ten nádych kreativity, ktorý je schopný dodať surovine, ktorá už sama o sebe má veľkú hodnotu, ešte väčšiu príťažlivosť. . “Ugolini“ je naša nová značka, ľahko použiteľný názov, ktorý je teraz vnímaný ako synonymum kvality pre spotrebiteľa a spoľahlivosti pre našich partnerov.

Dlhé roky v zahraničí, no s talianskou dušou vždy v popredí.

S týmto tvrdením plne súhlasím. Nie je prekvapením, že 25 rokov, čo som bol preč z môjho mesta, ma neprinútilo stratiť silný rímsky prízvuk. Som veľmi hrdý na to, že som nikdy nedovolil spotrebiteľovi, aby ma prinútil zabudnúť na môj pôvod alebo aby som zmenil obchodný koncept. Zostal som Talianom až do morku kostí, hrdý na to, že som bol prvý, kto doviezol „pinsa romana“ do Ázie, ako aj na to, že som svojim zákazníkom umožnil pochopiť význam slova „hľuzovka“, slovo, ktoré dovtedy naznačovalo niečo ako zemiak . V súčasnosti existuje 15 spoločností, ktoré dovážajú hľuzovky do Ázie, ale pre prestíž tohto produktu a spoločnosti Urbáni, jedna z talianskych excelentností, bola podpísaná. A s veľkou hrdosťou.

Teraz späť v Taliansku, s akými projektmi?

Dnes som menej mladý ako pred 25 rokmi a mám v úmysle zostať vo svojej krajine a využiť všetky skúsenosti získané počas týchto 25 rokov činnosti. Všetky naše produkty sú teraz umiestnené pod jednou značkou s názvom „LuxurEat“, koreň, ktorý jasne deklaruje cieľ sprístupniť naše výnimočnosti celému svetu, predovšetkým hľuzovky a kaviár, aj preto, že nie každý vie, že Taliansko je na druhom mieste. najväčším producentom kaviáru na svete. Katalóg zložený z gurmánskych návrhov, ktorý ukazuje nášho inovatívneho ducha. Už teraz môžem oznámiť blížiace sa vydanie inovatívnych produktov, napríklad kaviárový olej a soľ, skutočnú novinku pre gurmánsky svet, navyše produkty, ktoré budú certifikované Slow Food a v neposlednom rade pripravovanú prezentáciu celého katalógu venované produktom kóšer.

Roberto, čo je pre teba Made in Italy?

Je to naša DNA. To je to, na čo sme vo svete hrdí. Malá krajina, ktorá je v zahraničí vnímaná ako veľká. Často viac v zahraničí ako u nás. Made in Italy, najmä v potravinárskom sektore, je inovácia a genialita, dva faktory, ktoré nachádzajú svoje najlepšie vyjadrenie v neustálom hľadaní transformácie už tak vynikajúcich produktov na ešte lepšie produkty.

Rozhovor vytvorený pre Jedinečný časopis

Podobné položky